2013-11-03

  2013-11-03 / 13:50:03 / Vardagligt /
Ja, man kan nog säga att jag har haft världens härligaste vecka på länge. Ja, man kan även säga att jag har gjort allt möjligt. Ja, man kan även säga att jag har mått så himla bra och varit så himla glad. Jag har haft en så himla bra vecka, underbara höstlov som snart är slut. Men dock så känns det inte så himla dåligt, har så mycket bra saker som kommer hända nu den närmsta tiden och jag är hur pepp som helst. 
 
Halloweenfest, Mimmi Pigg, tända ljus, dans, bjudningar, lärt känna nya människor, skrattat med fina och saknade människor, sena nätter, dagar som har varit bra, fullbokade dagar, sovmorgon, shopping, mysiga promenader i höstmörkret och Sex and the city. Ny månad. Ännu fler möjligtheter. Ja, det kan nog sammanfatta det här höstlovet. Och jag ska försöka att lägga upp bilder så snart som möjligt. 


Daniella 🌙

åh vad jag önskar att du bodde närmre<3

2013-11-03 @ 15:51:07
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
sarah

hej allt bra ??

2013-11-07 @ 17:19:42
URL: http://klarahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious